خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کارمزد جایگاه داران CNG به 75 تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۰۴

تاخیر به وجود آمده به دلیل بلاتکلیفی میان ستاد هدفندی یارانه‌ها و سازمان حمایت است، و هنوز این دوسازمان به توافق نرسیده اند كه خبر قطعی را كدام سازمان اعلام كند.

نایب رییس دوم کمیسیون انرژی از تصویب ۷۵ تومانی کارمزد جایگاه‌داران گاز طبیعی به ازای هر متر مکعب خبرداد.

علی مروی، نایب رییس دوم کمیسیون انرژی در گفت‌و‌گو با خبر نگار ایلنا با اشاره به تصویب قطعی افزایش کارمزد جایگاه داران CNG اظهار داشت: با توجه به نامه‌ای که از سوی ستاد هدفمندی به سازمان حمایت مبنی بر افزایش کارمزد جایگاه داران CNG ارایه شد سازمان حمایت نیز موافقت خود را به درخواست مطرح شده اعلام کرد.

وی در پاسخ به دلیل تعلل در ابلاغ تصمیم اتخاذ شده گفت: تاخیر به وجود آمده به دلیل بلاتکلیفی میان ستاد هدفندی یارانه‌ها و سازمان حمایت است، و هنوز این دوسازمان به توافق نرسیده اند كه خبر قطعی را كدام سازمان اعلام كند.

مروی تصریح کرد: بر اساس تصمیم فوق کارمزد جایگاه داران سی ان جی به ازای هرمتر مکعب ۷۵ تومان خواهد بود.

گفتنی است،  دادرس رئیس انجمن CNG پیش از این به ایلنا گفته بود با وجود بالا رفتن هزینه‌های تولید تغییری در سهمیه جایگاه‌داران دیده نشده و نیز وزارت نفت هم تاکنون نتوانسته حریف سازمان حمایت برای افزایش کامزد جایگاه داران شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز