خبرگزاری کار ایران

تامین کابل‌ پروژه‌های نفتی تا مترو از طریق ساخت داخل/ قرارداد کابل فاز 17 و 18 پارس جنوبی در حال مذاکره است

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۹۰

در ابتدا کابل‌های فاز ۱۲پارس جنوبی از شرکت آلمانی تهیه می‌شد اما در اواسط کار به دلیل مشکلات وارداتی همکاری با شرکت فوق قطع شد و قسمتی از کابل‌های فاز۱۲نیز توسط ما تامین شد.

انواع کابل متروی‌های شهرهای بزرگ و چندین فاز پارس جنوبی توسط شرکت سیم کابل ابهر (AWC) تامین می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا کلاهی رییس هیات مدیره سیم کابل ابهر(AWC) با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در این شرکت به قرادادهای نفتی با وزارت نفت اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدا کابل‌های فاز ۱۲پارس جنوبی از شرکت آلمانی تهیه می‌شد اما در اواسط کار به دلیل مشکلات وارداتی همکاری با شرکت فوق قطع شد و قسمتی از کابل‌های فاز۱۲نیز توسط ما تامین شد كابلهای فاز 19 پارس جنوبی به ارزش 10 میلیون یورو هم از سوی ما اجرا خواهد شد. 
کلاهی ادامه داد: در حال مذاکره برای تامین کابل‌های فاز ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی هستیم و در انتظار تصمیم کارفرما هستیم.
وی هدف تاسیس شرکت را جاگزین کردن کالای وارداتی اعلام کرد و در پاسخ به خبرنگار ایلنا که آیا این هدف تامین شده است گفت: باید قدم به قدم پیش رفت به طور مثال به کابل‌های ابزار دقیق می توان اشاره کرد که این کالا تا ۳ سال قبل از کشورهای آلمان، فرانسه و ایتالیا وارد می‌شد و در حال حاضر از طریق شرکت ما تولید می‌شود.
کلاهی افزود: کلیه کابل‌های به کار رفته در متروی تهران، تبریز، اصفهان و شیراز نیز از طریق شرکت ما تامین می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز