خبرگزاری کار ایران

اصلاح اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷

به پیشنهاد دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد بند (ب) ماده (4) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب 1372ـ اصلاح اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو را تصویب کرد.

با تصویب دولت، اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو اصلاح شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و به استناد بند (ب) ماده (4) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی جمهوری اسلامی ایران ـ مصوب 1372ـ اصلاح اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو را تصویب کرد.
بر این اساس، در بند (11) ماده (8) عبارت «طبق قانون کار و آیین‌نامه‌های مربوط» به انتهای آن اضافه می‌شود.
همچنین در بند (3) ماده (17) عبارت «قوانین جاری و بین‌المللی و» بعد از واژه «اساس» و در بند (9) ماده (17) عبارت «طبق قانون کار» بعد از واژه «داخلی» اضافه می‌شود.
در بند (2) ماده (19) نیز عبارت «طبق قانون کار و آیین‌نامه‌های مربوط» به انتهای آن اضافه می‌شود.
بر اساس اصلاحات ماده (20) این اساسنامه، مجمع عمومی یک بازرس اصلی و علی‌البدل را از میان سازمان حسابرسی یا حسابداران رسمی و مؤسسات حسابرسی موضوع قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه‌ای حسابداران ذی‌صلاح به عنوان حسابدار رسمی ـ مصوب 1372ـ برای مدت یک ‌سال انتخاب می‌کند و انتخاب مجدد آنان به این سمت بلامانع است و تا زمانی که تجدید انتخاب به عمل نیامده است، بازرس سابق به خدمت خود ادامه خواهد داد. در صورت فوت یا استعفا یا برکناری از خدمت بازرس اصلی، بازرس علی‌البدل وظایف وی را عهده‌دار خواهد شد.
این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز