خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات کشاورزی خبر داد:

ممنوعیت واردات 7 میلیارد دلاری گندم، ذرت و علوفه

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۴

این ممنوعیت در راستای حمایت از تولید داخل پیش بینی شده است.البته ما نیز از مصر واردات مواد اولیه ای كه مورد نیاز صنایع ماست از قببیل صنایع پتروشیمی و سایر صنایع و در زمان نیاز مركبات را مد نظر داریم.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات کشاورزی از ممنوعیت واردات 7 میلیاردی گندم، ذرت و علوفه به كشور خبر داد.

سید رضا نورانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: این ممنوعیت در راستای حمایت از تولید داخل پیش بینی شده است.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات کشاورزی با اشاره به صادرات میوه به مصر افزود: به هیات مصری كه به ایران آمده بودند پیشنهاد شد که سیب و کیوی از کشور ما خریداری کنند، تولید سیب درختی امسال از سه و نیم میلیون تن فراتر خواهد رفت و سومین کشور تولید کننده سیب درختی در جهان خواهیم بود.

نورانی خاطر نشان كرد: البته ما نیز از مصر واردات مواد اولیه ای كه مورد نیاز صنایع ما هست از قبیل صنایع پتروشیمی و سایر صنایع و در زمان نیاز مرکبات را مد نظر داریم.

وی افزود: هیئت مصری از این پیشنهاد استقبال کرد و قرار شد موضوع بررسی شود که سرآغاز ارتباط ایران و مصر و آن هم ابتدا از طریق تبادل محصولات کشاورزی خواهد بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز