خبرگزاری کار ایران

به دلیل ارایه نشدن آمار دقیق واحدهای تولیدی؛

جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۷۴

معاون فرماندار آمل از بی توجهی برخی مدیران نسبت به مشكلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرك های صنعتی آمل انتقاد كرد.

ایلنا-آمل: معاون فرماندار آمل از بی توجهی برخی مدیران نسبت به مشكلات برخی واحدهای تولیدی و صنعتی شهرك های صنعتی آمل انتقاد كرد.
به گزارش ایلنا، سیدجعفر رسولی در جلسه بررسی بحران واحدهای تولیدی آمل با اشاره به اینكه با برگزاری چندین جلسه جهت بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی آمل، همچنان آمار دقیقی از سوی مدیران دستگاه های ذی ربط به فرمانداری ارائه نشده، یادآور شد: با وجود این پیگیری ها متاسفانه نشست های متداول اثرگذار نخواهد بود و واحدهای تولیدی همچنان با مشكل مواجه می شوند.
وی با تاكید بر اینکه با این شرایط و بحران اقتصادی نباید بخاطر واحد تولیدی یا صنعتی به دلیل چند میلیون نقدینگی تعطیل شود، افزود: با تعطیلی هر واحدی موجب افزایش آمار بیكاری در شهرستان آمل می شود.
رسولی با بیان اینكه پس از پیگیری و جلسات متدوال تاكنون از سوی ادارات، نهادهای مرتبط اولویت بندی واحدهای نیاز به كمك در این شهرستان صورت نگرفته است و این به كندكاری مدیران بر می گردد.
معاون فرماندار آمل خاطرنشان كرد: با اعلام نشدن اسامی واحدهای تولیدی خسارت دیده این نشستها بی نتیجه و بی حاصل خواهد بود.
وی با اشاره به اینكه 47 درصد از صادرات استان مازندران به شهرستان آمل تعلق دارد، با وجود وجود 55 هزار کارگر در این شهرستان متاسفانه شاهد تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی هستیم که بیشترین ارزش ریالی را در كشور دارند.
رسولی با تاكید بر شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید ملی خاطرنشان كرد: در این شهرستان افرادی وجود دارند كه با زحمات بسیار به دنبال ساخت كارخانجات پرداخته و با گذشت چند ماه دچار مشكل نقدینگی شدند.
این مسئول افزود: این افراد با این مشكل مالی مجبور به تعصیلی واحدهای خود شدند در حالیكه افراد سودجوی دیگر با مزایای بانكی به منظور ساخت كارخانه تولیدی به ساخت و ساز ویلا و خرید چیزهای شخصی خود پرداختند.
این جلسه به دلیل ارائه نشدن آمار دقیق واحدهای تولیدی دارای مشکل سرمایه درگردش و بدهی به بانکها از سوی روسای اداره های تعاون، کار ورفاه اجتماعی و صنایع و معادن شهرستان آمل، سبب عصبانیت معاون فرماندار و تعطیل اعلام کردن جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز