خبرگزاری کار ایران

رادمرد خبر داد:

پوشش افزایش تقاضای كالا در استانهای مهمانپذیر

تدابیر لازم برای افزایش بیش از 20 درصدی كالا در این استانها نیز اندیشیده شده است.

با توجه به افزایش حجم سفرها به استان‌های مسافرپذیر در تعطیلات پیش رو، كالای مورد نیاز این استان‌ها به اندازه كافی تامین شده و از این بابت نیز جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت معدن و تجارت با اشاره به تعطیلات چند روزه و افزایش مسافرت های تابستانی در این ایام گفت: پیش بینی ما افزایش 20 درصدی تقاضا در استانهای شمالی، خراسان و دیگر استانهای مهمانپذیر بوده است و بر همین اساس اقدامات لازم برای تهیه و توزیع كالا در این استانها صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، حسن رادمرد در ادامه با بیان این مطلب كه سازمانهای صنعت معدن و تجارت استانهای مذكور آمادگی كامل برای تامین افزایش تقاضای كالا را دارند، تصریح كرد: تدابیر لازم برای افزایش بیش از 20 درصدی كالا در این استانها نیز اندیشیده شده است.

رامرد با تاكید بر برقراری شبكه مویرگی و سازماندهی شده توزیع در سراسر كشور، ادامه داد: شبكه توزیع كشور بواسطه پشت سرگذاشتن فاز نخست هدفمندی یارانه ها و همچنین محك خوردن در ایام و مناسبت های خاص سال به تجربه قابل اتكا و ارزشمندی رسیده است كه این امكان را به ما می دهد تا هرگونه افزایش تقاضا در بازار را در كمترین زمان ممكن پوشش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز