خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن مازندران:

110 کارت برای زنان بازرگان صادرشده است

اتاق بازرگانی در سال 86 اولین شورای زنان بازرگان را شکل داده است و در حال حاضر نیز بیش از 110 کارت عضویت به نام زنان بازرگان وجود دارد که همه فعالیت بازرگانی دارند.

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ومعادن مازندران گفت: بررسی مشکلات زنان فعال در عرصه اقتصادی را در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، غلامرضا عشریه عصر چهارشنبه در نخستین مجمع بانوان بازرگان مازندران که در اتاق بازرگانی استان برگزار شد اظهار داشت: بانوان سربازان اقتصادی همچون مردان هستند و نقش موثری در عرصه شکوفای اقتصادی دارند.

وی اظهار داشت: اتاق بازرگانی در سال 86 اولین شورای زنان بازرگان را شکل داده است و در حال حاضر نیز بیش از 110 کارت عضویت به نام زنان بازرگان وجود دارد که همه فعالیت بازرگانی دارند.

عشریه با بیان اینکه بررسی مشکلات زنان فعال در عرصه اقتصادی را در دستور کار داریم گفت: امیدواریم در آینده نزدیک اولین محموله اقتصادی را از سوی زنان بازرگان مازندران صادر کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در این جلسه گفت:مایه خرسندی که زنان بتوانند توانمندی اقتصادی را در سطح استان به اوج برسانند.

زهرا شرف الدین ادامه داد: هر مدیری را که بتوانند توانمندی زنان را در عرصه اقتصادی شکوفا کنند خواهان حمایت از آنان هستیم.

وی افزود: اگر به زنان فرصت داده شود می توانند کارهای موثری انجام دهند،گاهی اوقات زنان می توانند فراتر از مردان ایفای نقش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز