خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع واردات در گفتگو با ایلنا خبر داد:

امکان ارائه ارز مبادله ای به روغن خوراکی

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۳۳

برخوردار با بیان اینکه ارز مرجع برای واردات برنج حذف شد و امکان اختصاص ارز مبادله‌ای برای واردات گوشت و روغن خوراکی نیز برای تنظیم بازار ایام پایانی سال وجود دارد افزود:به دلیل کمبو روغن خوراکی در داخل کشور این احتمال وجود دارد که مجوز واردات آن با ارز مبادله‌ای داده شود.

رییس مجمع واردات از امکان ارائه ارز مبادله ای به روغن خوراکی خبر داد.
محمدرضا برخوردار، در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: تنها اقتصاد آزاد است که می تواند موجب رونق اشتغال و بهبود تجارت و تولید در کشور شود.

وی افزود: به دلیل محدودیت هایی که بانکها دارند متقاضیان استفاده از ارز با ارقام بالا با موانعی مواجه هستند و تلاش می شود تا درخواست آنها در بخش های مختلف تقسیم شود. گشایش اعتبار با ارقام بالا به چند ثبت سفارش تقسیم می شود تا امکان استفاده از ارز اتاق مبادلات برای تجار یا تولید کنندگان بیشتری امکان پذیرباشد.

برخوردار با بیان اینکه ارز مرجع برای واردات برنج حذف شد و امکان اختصاص ارز مبادله‌ای برای واردات گوشت و روغن خوراکی نیز برای تنظیم بازار ایام پایانی سال وجود دارد افزود:به دلیل کمبو روغن خوراکی در داخل کشور این احتمال  وجود دارد که مجوز واردات آن با ارز مبادله‌ای داده شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز