خبرگزاری کار ایران

سید علیرضا شجاعی خبر داد:

تدوین نظام جامع ارتقای توانمندی های حوزه صنعت، معدن و تجارت

کد خبر : ۴۲۵۵۸

یک برنامه ریزی کلانی در حوزه صنعت، معدن و تجارت صورت خواهد گرفت تا بتوانیم طی چند سال آینده در حوزه های تخصصی توانمندی های حوزه صنعت، معدن و تجارت را ارتقا ببخشیم. امیدواریم در گام اول بتوانیم یک تقویمی را آماده کنیم، با عنوان تقویم آموزشی حوزه صنعت، معدن و تجارت در سال 92 و در قالب یک کار سه چهار ساله بتوانیم برنامه ریزی کنیم تا ارتقای دانشی، پژوهشی و فناوری را در این حوزه داشته باشیم.

معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نظام جامع ارتقای توانمندی های صنعت، معدن و تجارت به منظور ارتقای توانمندی دانشی، پژوهشی و فناوری این حوزه به زودی نهایی و عملیاتی می شود.

به گزارش ایلنا، سید علیرضا شجاعی  با اشاره به تدوین نظام جامع ارتقای توانمندی های صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در حوزه های مختلف منابع انسانی، آموزش، پژوهش، صنایع نوین نظام نامه جامع ارتقای توانمندی های صنعت، معدن و تجارت هم در حوزه وزارتخانه ها و هم بخش خصوصی تدوین کرده ایم.

معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در این زمینه ارزیابی هایی از میزان تحصیلات مدیران واحدهای صنعتی و وضعیتی که واحدها دارند و چگونگی ارتقای توانمندی بخش خصوصی و مجموعه های مختلف صنعت و معدنی، یکپارچه سازی مجموعه وزارتخانه و حلقه های مختلفی که کمک به توانمندسازی می کنند، انجام شده است. مراکز پژوهشی و دانشگاهی، مراکزی که در حوزه صنایع پیشرفته، نوین و کار آفرینی کار می کنند، همه اینها در قالب این نظام جامع تجمیع و یکپارچه می شوند.

وی خاطر نشان کرد: یک برنامه ریزی کلانی در حوزه صنعت، معدن و تجارت صورت خواهد گرفت تا بتوانیم طی چند سال آینده در حوزه های تخصصی توانمندی های حوزه صنعت، معدن و تجارت را ارتقا ببخشیم. امیدواریم در گام اول بتوانیم یک تقویمی را آماده کنیم، با عنوان تقویم آموزشی حوزه صنعت، معدن و تجارت در سال 92 و در قالب یک کار سه چهار ساله بتوانیم برنامه ریزی کنیم تا ارتقای دانشی، پژوهشی و فناوری را در این حوزه داشته باشیم.

شجاعی در پایان با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به بررسی نظام جامع ارتقای توانمندی های صنعت، معدن و تجارت گفت: در چند روز گذشته نخستین جلسه آن برگزار شد تا برخی از اصلاحاتی که مد نظر اعضا بود، لحاظ شود و قرار بر این است که این هفته اصلاحات را به همه بخش ها اعلام کنیم تا ظرف 10 روز آینده به اتمام برسد و برای عملیاتی شدن آماده شود و تا پایان سال 91 کمیته های مربوط به آن فعال خواهدشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز