خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره مرغداری های تخم گذارخبرداد:

تخم مرغ 200 تومان گران شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۹۱

طی 10 روز گذشته قیمت تخم مرغ درب مرغداری 2700 تومان بود كه در روز گذشته با 200 تومان افزایش به 2900 تومان رسید و یك شانه 2 كیلو گرمی آن 6100 تومان به فروش رفت.

عضو هیات مدیره مرغداری های تخم گذار گفت: روز گذشته قیمت تخم مرغ 200 تومان گران شد.

ناصر نبی پور، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه قیمت تخم مرغ افزایش یافته است اظهار داشت: طی 10 روز گذشته قیمت تخم مرغ درب مرغداری 2700 تومان بود كه در روز گذشته با 200 تومان افزایش به 2900 تومان رسید‏،از سوی دیگر یك شانه 2 كیلو گرمی آن 6100 تومان به فروش رفت.

وی افزود: این در حالی است كه وقتی تخم مرغ در سطح شهر عرضه می شود، هر شانه آن به قیمت 8 تا 9 هزار تومان به فروش می رود.

نبی پور تصریح كرد: سودی كه واسطه گران از فروش تخم مرغ می برند بسیار بیشتر از مرغداران است و این امر نشان از عدم بازرسی های سازمان تعزیرات دارد.

عضو هیات مدیره مرغداری های تخم گذار،تصریح كرد: واسطه ها بر روی هر شانه تخم مرغ 1500 تا 2هزار تومان سود می برند،در حالی كه اگر هزینه حمل و نقل تخم مرغ را هم 500 تا 600 تومان در نظر بگیریم باز هم این میزان نخواهد شد.

وی با بیان اینكه بالا رفتن قیمت كاغذ باعث افزایش قیمت كارتن و شانه تخم مرغ شده است،عنوان كرد: در سال گذشته قیمت شانه كاغذی تخم مرغ 35 تومان بود كه امسال به 165 تومان رسیده ‏از سوی دگیر قیمت كارتن هم از 450 تومان به 1100 تومان رسیده است.

وی در خاتمه گفت: مشكل ما در این بخش تولید نیست بلكه نظام توزیع ماست كه باید با برنامه باشد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز