خبرگزاری کار ایران

مشارکت ایمیدرو با بخش خصوصی برای ارتقای بهره‌وری

کد خبر : ۴۳۲۶۲

اگر معدن به صورت اصولی اداره شود می تواند موتور محرکه اقتصاد کشور باشد و گرنه همچون بنگاه های دیگر در این فضای رقابتی جهانی، زمین گیر می شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو از مشارکت ایمیدرو با بخش خصوصی برای ارتقای بهره وری خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریدون احمدی در سمینار آموزشی «آشنایی با مفاهیم بهره وری و مدل های ارتقای بهره وری» با بیان این مطلب افزود: ایمیدرو برای کمک به توانمند سازی و بهره ور کردن بنگاه های بخش خصوصی در حوزه معدن و صنایع معدنی مسئول است و منابع و اعتبارات لازم را در اختیار دارد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به اینکه این سازمان در اجرای فعالیت های خود، رقیب بخش خصوصی نیست، تصریح کرد: ایمیدرو در کنار بخش خصوصی به ساخت و ساز در حوزه معدن و صنایع معدنی می پردازد و در جاهایی که بخش خصوصی همچون مناطق کمتر توسعه یافته یا صنایع پیشرفته کمتر امکان فعالیت دارد، حضور پیدا می کند.

احمدی با بیان اینکه بخش معدن و صنایع معدنی از مزیت نسبی مطلوبی برای جایگزینی نفت برخوردار است، اظهار داشت: بخش معدن همچون دیگر صنایع جزو بنگاه و بنگاه داری محسوب شده و نیازمند رعایت اصول متناسب با بنگاه داری است.

وی ادامه داد: اگر معدن به صورت اصولی اداره شود می تواند موتور محرکه اقتصاد کشور باشد و گرنه همچون بنگاه های دیگر در این فضای رقابتی جهانی، زمین گیر می شود.
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز