خبرگزاری کار ایران

به ریاست محمد نهاوندیان؛

دومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت برگزار می شود

کد خبر : ۴۳۲۷۱

اطلاعات مربوط به روند ارزیابی این جشنواره از مدیران کیفی کشور در سایت جشنواره به آدرس www.iranfqm.com در دسترس علاقمندان و داوطلبان حضور در جشنواره قرار دارد.

دومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور در تاریخ 23 اسفندماه سال 1391 برگزار میشود.
به گزارش ایلنا، این جشنواره به ریاست دکتر محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، با حضور 700 نفر از مدیران ارشد، ممیزان و ارزیابان، مدرسان و مربیان، کارشناسان و متخصصان، مشاوران و راهبران و مدیران متعالی سازمان‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی بخش دولتی و غیر دولتی کشور در سالن بین المللی همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد.
اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره تجلیل از تلاشگران نیز از سوی دکتر محمد نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و رئیس دومین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور دبیر و منصوب شدند.
به موجب این احکام دکتر بهروز ریاحی ارزیاب و مدرس رسمی مدل‌های تعالی و سرآمدی از بنیاد مدیریت کیفیت اروپا به عنوان دبیر جشنواره و مهندس غلامرضا شافعی، دکتر محمدرضا فیاض، دکتر عباسعلی نورا، دکتر منوچهر منطقی، دکتر محمد زاینده، دکتر سید محمدمهدی هادوی، دکتر علی قدمیاری، دکتر سید احمد طباطبایی، دکتر حبیب‌اله انصاری، مهندس بهروز فروتن، دکتر حمید گورابی، مهندس شاهرخ ظهیری و مهندس مهدی ریاحی به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره منصوب گردیدند.
گفتنی است، اطلاعات مربوط به روند ارزیابی این جشنواره از مدیران کیفی کشور در سایت جشنواره به آدرس www.iranfqm.com در دسترس علاقمندان و داوطلبان حضور در جشنواره قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز