خبرگزاری کار ایران

عضویت مرکز بین المللی رشد قشم در اتاق بازرگانی و صنایع فرانسه

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۳۰

این مرکز به عنوان یک مرکز بین المللی در توسعه ارتباطات تجاری و صنعتی، شرکت های زیر مجموعه آن و دیگر شرکت ها و نهادهای اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم در سطوح بین المللی، عضویت در سازمان ها و ارگان های بین المللی، راهی موثر در دستیابی به اهداف فوق است.

مرکز بین المللی رشد قشم به عضویت اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه درآمد.

به گزارش ایلنا، مدیر مرکز بین المللی رشد قشم ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به نقش و اهداف این مرکز به عنوان یک مرکز بین المللی در توسعه ارتباطات تجاری و صنعتی، شرکت های زیر مجموعه آن و دیگر شرکت ها و نهادهای اقتصادی سازمان منطقه آزاد قشم در سطوح بین المللی، عضویت در سازمان ها و ارگان های بین المللی، راهی موثر در دستیابی به اهداف فوق است.
مطهره حسینی بیان داشت: هدف از عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع ایران و فرانسه ارتباط بیشتر و بهتر با نهادهای اقتصادی آن کشور است.
وی افزود: امید است با عضویت در این اتاق بازرگانی علاوه بر تسهیل تجارت و ارتباط شرکت های این منطقه با کشور فرانسه، تعامل در دیگر موارد از جمله برگزاری همایش های علمی، دوره های آموزشی مشترک و مشاوره هایی در زمینه انتقال تکنولوژی، گردشگری و صنایع دریایی فراهم شود.
این مرکز تاکنون در چندین سازمان و مجامع بین المللی از قبیل اتاق های بازرگانی و صنایع آلمان، ایتالیا، فرانسه، انجن دوستی ایران و برزیل، اتحادیه جهانی پارک های علم و فناوری و انجمن جهانی مراکز رشد عضویت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز