خبرگزاری کار ایران

شرایط جدید ترخیص کالا در فرودگاه امام خمینی اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۶

بر اساس اعلام گمرک،‌ از امروز 23 بهمن همه واردکنندگانی که اقدام به ثبت سفارش کالای وارداتی کرده‌اند، لازم است قبل از اظهار کالا به گمرک فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) باید برای ثبت پیش‌نویس در سامانه اقدام کنند.

بر اساس اطلاعیه گمرک جمهوری اسلامی ایران،‌ از  تاریخ 23 بهمن ماه سال جاری همه وارد کنندگانی که اقدام به ثبت سفارش کالای وارداتی و درج اطلاعات آن در سامانه «ثبتارش» کرده‌اند، لازم است قبل از اظهار کالا به گمرک فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) اقدامات زیر را انجام دهند.

به گزارش ایلنا، در خصوص مجوز ثبت سفارش‌هایی که مجاز به «حمل به دفعات » نیستند، لازم است قبل از اظهار کالا به گمرک به سامانه ثبتارش مراجعه و نسبت به ثبت پیش‌نویس اظهارنامه وارداتی در سامانه مزبور در یک مرحله و بر اساس اطلاعات موجود در فرم ثبت سفارش اولیه اقدام کنند.

همچنین در مورد مجوز ثبت سفارش‌های مجاز به «حمل به دفعات» لازم است قبل از اظهار کالا به گمرک در هر مرحله به سامانه ثبتارش مراجعه و نسبت به ثبت پیش‌نویس اظهار نامه وارداتی، بر اساس اسناد حمل در آن مرحله (منطبق برفرم ثبت سفارش اولیه) در سامانه مزبور اقدام کنند.

این گزارش می‌افزاید: متقاضیان برای کسب اطلاعات از نحوه ایجاد و تکمیل فرم پیش نویس اظهارنامه مذکور در سامانه ثبتارش به راهنمای مربوطه در سامانه ثبتارش به آدرسwww.sabtaresh.tpo.ir مراجعه کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز