خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه بارفروشان در گفت‌وگو با ایلنا:

باغداران متضرر شده‌اند، قیمت میوه باید افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۹۳

قیمت میوه نسبت به سال گذشته نه تنها افزایشی نداشته بلكه كاهش نیز داشته است و باغداران متضرر شده‌اند به عنوان مثال پرتقال هم اكنون در میدان تره بار از 700 تومان تا 1000 تومان به فروش می رسد و سیب هم از 700 تا 1500 تومان عرضه می‌شود كه هر كدام نسبت به سال گذشته حدود 15 درصد كاهش قیمت داشته است.

رییس اتحادیه بارفروشان گفت: باغداران متضرر شده اند، قیمت میوه باید افزایش یابد.

علی حاج فتحعلی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه قیمت میوه در پایین ترین حد خود قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر پرتقال و سیب به وفور در انبارها موجود است و برای ایام پایانی سال هیچ كمبودی نخواهیم داشت.

وی افزود: قیمت میوه نسبت به سال گذشته نه تنها افزایشی نداشته بلكه كاهش نیز داشته است و باغداران متضرر شده اند به عنوان مثال پرتقال هم اكنون در میدان تره بار از 700 تومان تا 1000 تومان به فروش می رسد و سیب هم از 700 تا 1500 تومان عرضه می شود كه هر كدام نسبت به سال گذشته حدود 15 درصد كاهش قیمت داشته است.

فتحعلی با بیان اینكه تنها میوه وارداتی در بازار موز است گفت: قیمت این میوه در نوسان است و از 3 هزار تومان تا 3500 تومان به فروش می رسد همچنین كیوی هم از 700 تومان تا 1600 تومان و نارنگی نیز از 1500 تا 2000 تومان در میدان تره بار به فروش می رسد.

وی با اشاره به كمبود خیار گل خانه ای در بازار تصریح كرد: با توجه به هزینه های سنگین گل خانه ها تولید خیار گل خانه ای هم اكنون كاهش یافته و در بازار كم است اما خیار بوته ای به قیمت 700 تا 800 تومان به وفور در میادین تره بار وجود دارد.

رییس اتحادیه بارفروشان در پایان با بیان اینكه قیمت میوه باید 30 تا 50 درصد افزایش یابد خاطر نشان كرد: برای جلوگیری از ضرر و زیان باغداران  قیمت میوه باید افزایش یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز