خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان حمایت در گفت و گو با ایلنا خبر داد:

مرغ منجمد ۴۸۰۰ تومان در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۴۷

بر اساس دستور ستاد تنظیم بازار از روز گذشته مرغ منجمد به قیمت ۴ هزار و ۸۰۰ تومان در هر کیلوگرم در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع شده است.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گفت: بر اساس دستور ستاد تنظیم بازار از روز گذشته مرغ منجمد به قیمت ۴ هزار و ۸۰۰ تومان درهر کیلوگرم در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع شده است.
مجتبی فراهانی گفت‌و‌گو با ایلنا، اظهارداشت: پیش از این گوشت مرغ منجمد با قیمت ۵۱۰۰ تومان عرضه می‌شد و قیمت مرغ گرم نیز از ۵۶۰۰ تومان به ۵۵۰۰ تومان کاهش یافته بود.
فراهانی با اشاره به اینکه گوشت مرغ به اندازه کافی ذخیره شده است، گفت: تا چند روز دیگر نیز مرغ تازه وارد بازار و باعث کاهش بیشتر قیمت‌ها خواهد شد.
معاون سازمان حمایت گفت: پسته هم به قیمت کیلویی ۳۰ هزار تومان در حال توزیع است که تاثیر خود را در بازار گذاشته است.
فراهانی افزود: این پسته‌ها در مرحله نخست در نمایشگاه‌های بهاره عرضه شده که قیمت آن در کاهش قیمت بقیه محصولات آجیلی نیز تاثیر محسوسی گذاشته است.
وی اظهار داشت: پسته مطلوب و با کیفیت به اندازه کافی ذخیره شده است و هیچ محدودیتی برای توزیع آن وجود ندارد.
فراهانی افزود: علاوه بر اینکه این نوع پسته در میادین تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ۴۰۰ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کشور با قیمت کیلویی ۳۰ هزار تومان توزیع خواهد شد، فروشگاه‌های معمولی نیز موظف به رعایت قیمت مصوب هستند.
وی یادآور شد: سامانه تلفن ۱۲۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایت‌های مردمی است و در مدت نیم ساعت به شکایت مردم رسیدگی می‌شود و در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نیز بازرسان مقیم و گشت تعزیرات حضور دارند که به سرعت به شکایت مردم رسیدگی و نتیجه به فرد شاکی اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز