خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران:

هندیها تنباکوی زرد طلایی اصفهان را بسته بندی و به نام خود صادر می كنند

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۹

نگاهی به صادرات این محصول در سال گذشته نشان می دهد باید با تعریف راهبرد صادراتی و تدوین برنامه مدون اقتصادی این وضعیت را سرو سامان دهیم زیرا ارزآوری این محصول برای یک بنگاه اقتصادی بسیار حایز اهمیت است.

نجفیان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: تامین نیاز و حفظ بازاهای قدیمی و راه اندازی پلهای صادراتی جدید، از برنامه های راهبردی و مهم شرکت دخانیات ایران برای توسعه صادرات تنباکوی زرد طلایی اصفهان است.

به گزارش ایلنا، نجفیان  بیان این مطلب افزود: اصفهان  قطب تنباکوی خاورمیانه  است زیرا این مجتمع تقریباً همزمان با شرکت مرکزی دخانیات به دلیل واقع شدن در مرکز ایران و مرکزیت مناطق کشت تنباکوی کشور تاسیس و تولیدات تنباکوی آن  جایگاه ویژه ای دارد بنابراین  برای این استان در خصوص صنعیت تنباکوی باید شرایط بهتری در نظر گرفته شود.
وی تصریح کرد: زمانی می توانیم اصفهان را در صنعت دخانیات در حد انتظار فرض کنیم که تنباکوی زرد طلایی را در تمام بازارهای هدف و در شرایط بهتر و کاملتری ارائه  كنیم زیرا  تنباکوی زرد طلایی بازار هدف مشخصی دارد اما این نکته جای تعجب دارد که چرا برای تامین مصرف آن به صورت گسترده برنامه و راهبرد اساسی تعریف نشده است.
وی لبنان، عراق،  قطر،سوریه، امارات عربی متحده و کویت را مهمتمرین بازارهای مصرف این محصول خواند و تصریح کرد:  نگاهی به صادرات این محصول در سال گذشته نشان می دهد باید با تعریف راهبرد صادراتی و تدوین برنامه مدون اقتصادی این وضعیت را سرو سامان دهیم زیرا ارزآوری این محصول برای یک بنگاه اقتصادی بسیار حایز اهمیت است.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه صادرات  محور توسعه اقتصادی بوده و تمام کشور‌‌های  پیشرفته و توسعه‌یافته،  با سیاستگذاری در بخش صادرات به جایگاه فعلی خود رسیده‌اند گفت: اشتغالزایی، توسعه پایدار، رونق تولید،  ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری و ارتقای کیفیت کالاهای تولید شده مهمترین دستاوردهای صادرات برای هر کشوری به‌شمار می‌رود و  ظرفیت‌های کلان اقتصادی در بخش های مختلف صنعتی و بخصوص کشاورزی و استفاده بهینه از آنها بدون تردید در کنار صادرات لازم الاجراست.
نجفیان استان اصفهان را مرکز اصلی تولید تنباکوی کشور خواند و بابیان این مطلب افزود: باید همگام با کشاورزان تنباکو کار و حل مشکلات این عزیزان زمینه های افزایش تولید تنباکوی  و زمینه صادرات را فراهم آوریم.
وی هم چنین در خصوص پدیده قاچاق تنباکوی زرد طلایی اصفهان در برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس تصریح کرد: کم کاری ما سبب شده است تا هندیها نیز تنباکوی زرد طلایی اصفهان را با بسته بندی و به نام خود صادر كنند که باید در این خصوص نیز راهکاریهای اساسی  و تدابیر ویژه ای اندیشیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز