خبرگزاری کار ایران

مدیر كل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه در گفتگو با ایلنا خبر داد:

برگزاری میز كشوری پاكستان در چابهار

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۵۰

صادرات و واردات كشورمان به و از پاكستان در ده ماهه سالجاری به ترتیب ارقام 554 و 166 میلیون دلار است

رضا عباسقلی، مدیر كل دفتر بازرگانی آسیا و اقیانوسیه در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: دومین نشست تخصصی میز كشوری پاكستان در روز سه‌شنبه 15 اسفند ماه در منطقه آزاد تجاری چابهار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه روابط تجاری با كشورهای همسایه و بازارهای اولویت‌دار و هدف صادراتی گفت: به منظور شناسایی زمینه‌های جدید همكاری، رفع موانع و مشكلات موجود و ارائه راهكارهای توسعه روابط دوجانبه، میزبانی این نشست بعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان است.

عباسقلی ادامه داد: در این نشست از مقامات بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی كشوری و استانی به منظور تبادل نظر و هم‌اندیشی درخصوص توسعه روابط فیمابین دو كشور دعوت بعمل آمده است.

شایان ذكر است كه حجم تجارت فیمابین دو كشور در سال 1390 رقم 877 میلیون دلار بوده كه از این رقم 621 میلیون دلار را صادرات جمهوری اسلامی ایران به پاكستان و 256 میلیون دلار نیز واردات كشورمان از پاكستان را شامل شده  است.

همچنین صادرات و واردات كشورمان به و از پاكستان در ده ماهه سالجاری به ترتیب ارقام 554 و 166 میلیون دلار است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز