خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۱۵۶

بیش از پنج هزار تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب شورای نظارت خراسان رضوی در ۱۵۰ واحد صنفی منتخب و روز بازارهای شهرداری در اختیار مردم قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هیچ محدودیتی برای تامین کالاهای اساسی خراسان رضوی در ایام نوروز وجود ندارد.
به گزارش ایلنا از مشهد، ناصرفخرموحد اظهار کرد: امسال برای تنظیم بازار شب عید همانند سال‌های گذشته نمایشگاه‌های فروش بهاره در استان برپا شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در کنار نمایشگاه‌های بهاره، محدودیت کاری اصناف در ایام نوروز برای رفاه حال زائران و مجاوران برداشته شد.
وی با اشاره به آغاز طرح توزیع میوه شب عید از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته گفت: بیش از پنج هزار تن سیب و پرتقال با قیمت مصوب شورای نظارت خراسان رضوی در ۱۵۰ واحد صنفی منتخب و روز بازارهای شهرداری در اختیار مردم قرار گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو سیب و پرتقال در این مراکز به ترتیب هزار و ۴۵۰ و هزار و ۴۰۰ تومان است.
فخرموحد تصریح کرد: همچنین برای توزیع مرغ منجمد برنامه‌ریزی‌های انجام شد تا علاوه بر ۴۰ واحد صنفی منتخب، در ۱۰ مرکز سیار نیز این کالا با قیمت مصرف کننده چهار هزار و ۸۰۰ تومان به فروش برسد.
وی یادآور شد: برای توزیع اقلام دیگر و کالاهای اساسی چون روغن و گوشت گرم در این ایام تمهیداتی توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اندیشیده شده است.
فخر موحد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه نظارت عنوان کرد: در حوزه نظارتی با استقرار ۲۵ ایستگاه ثابت و سیار و با فعالیت بیش از ۲۵۰ ناظر کار جدیدی صورت گرفته تا مردم بتوانند شکایات خود را به راحتی انتقال دهند.
وی از فعالیت پنج قاضی کشیک در ایام نوروزخبر داد و خاطرنشان کرد: عملکرد بازرسی این سازمان در استان خراسان‌رضوی و شهر مشهد از حیث تعداد بازرس به ترتیب ۲۸ و ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
گفتنی است شکایات زائران و مجاوران بارگاه رضوی از طریق شماره تماس‌های ۲-۷۲۸۳۰۰۱ و ۷۰۴۵ و سایت razavi-chto. ir ستاد تسهیلات زائران خراسان‌رضوی پیگیری می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز