خبرگزاری کار ایران

اختصاص اعتبار ویژه برای زیرساختهای شهرکهای صنعتی حکیمیه و شال

کد خبر : ۶۲۳۸۵

دلایل و استدلالهای مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در مجلس و گفتگو با نمایندگان موجب شد که شرکت شهرکهای صنعتی همچنان در اختیار دولت باشد واگذاری آن به بخش خصوصی سبب بی عدالتی در تخصیص اعتبارات برای مناطق کمتر توسعه می شود.

 در جلسه بررسی نحوه تسریع تکمیل شهرکهای صنعتی حکیمیه و شال که با حضور فخراله مولایی معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در فرمانداری بوئین زهرا برگزار شد، 10 میلیارد ریال برای طراحی و اجرا شبکه داخلی گاز و تکمیل زیرساختها اختصاص یافت.

f به گزارش ایلنا، فخراله مولایی گفت: شهرستانهای بوئین زهرا و آوج ظرفیتهای خوبی برای جذب بیشتر سرمایه گذار دارند و در این خصوص باید با فراهم کردن زیر ساختها این مهم تحقق یابد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به نامگذاری سالها از سوی مقام معظم رهبری افزود: مسئولان می دانند که  در همه سالها  نامگذاری سال و تعیین شعار توسط مقام معظم رهبری از روی تدبیر و هوشمندی بوده و امسال نیز حماسه سیاسی و اقتصادی به اقتضای زمان و نیاز کشور صورت گرفته که باید برای تحقق این مهم  همه ما و مردم  برای کار و توسعه بیشتر اقدام کنیم و اراده فولادین مسئولان و مردم نیز بر این است که توفیقات بیشتری حاصل شود.

عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم گفت: به رغم مشکلات وتحریمها، سرمایه گذاری های خوبی در حوزه شهرکها و نواحی صنعتی در بوئین زهرا و آوج تحقق یافته که نقش مهمی در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه خواهد داشت.

نماینده بوئین زهرا و آوج با اشاره به خروج شرکت شهرکهای صنعتی استانی از لیست واگذاری به بخش خصوصی که در هفته گذشته با رای اکثریت مجلس به تصویب رسید، گفت: دلایل و استدلالهای مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در مجلس و گفتگو با نمایندگان موجب شد که شرکت شهرکهای صنعتی همچنان در اختیار دولت باشد واگذاری آن به بخش خصوصی سبب بی عدالتی در تخصیص اعتبارات برای مناطق کمتر توسعه می شود.

وی ضمن تقدیر از ناصحی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین وهمکاران مجموعه  شرکت شهرکهای صنعتی اظهار داشت: بیان مشکلات به معنای نادیده گرفتن خدمات ارزنده نیست بلکه به جهت تکمیل خدمات و تقویت آن با کمک مسئولان عا لی رتبه نظام است.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج همچنین جهت تعیین تکلیف پستهای برق نیز خواستار تشکیل جلساتی مشترک وزارت نیرو و شهرکهای صنعتی کشور شدند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان هم در این جلسه با بیان اینکه تاکنون 120 میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی شهرستانهای بوئین زهرا و آوج هزینه شده است، گفت: این در حالی است که هفتاد درصد این اعتبارات طی چهار تا پنج سال اخیر به این منطقه اختصاص یافته است.

ناصحی همچنین اظهار داشت: سفر مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در سال جدید از منطقه محروم آوج گواه توجه مسئولان به نواحی محروم و کمتر توسعه یافته دارد.

شهرستان بوئین زهرا قزوین با سه شهرک و دو ناحیه صنعتی فعال دارای 250 قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری استکه از این تعداد 117 واحدتولیدی  با یک هزار و 340 میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای سه هزار نفر، به بهره برداری رسیدند.

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز