خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر غلات، حبوبات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی خبر داد:

افزایش تولید نهاده های دامی در سال 92

کد خبر : ۶۳۳۴۸

تولید سورگوم نیز برنامه‌های بسیاری از افزایش سطح زیر کشت و عملکرد در دستور کار قرار گرفته که با توجه به عملکرد 140 تنی این محصول در هر هکتار پیش‌بینی می‌شود امسال 750 هزار تن سورگوم تولید شود.

مدیر کل دفتر غلات، حبوبات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی از افزایش تولید نهاده های دامی در سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دلاور حیدرپور امروز در یك نشست خبری اظهار داشت: با توجه به نیاز دام کشور به نهاده‌های دامی، تولید انواع این نهاده‌ها از جمله ذرت دانه‌ای، علوفه‌ای، جو، یونجه و... در دستور کار معاونت تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی گفت: در سال جاری 13.5 میلیون تن گندم، چهار میلیون تن جو، دو میلیون و 750 هزار تن ذرت دانه‌ای و هفت میلیون تن یونجه تو لید می شود.

مدیر کل دفتر غلات، حبوبات و نباتات علوفه‌ای وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تولید هفت میلیون تن یونجه در سال جاری افزود: در زمینه تولید سورگوم نیز برنامه‌های بسیاری از افزایش سطح زیر کشت و عملکرد در دستور کار قرار گرفته که با توجه به عملکرد 140 تنی این محصول در هر هکتار پیش‌بینی می‌شود امسال 750 هزار تن سورگوم تولید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز