خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

شناسه كسب‌وكار بنگاه لازمه دریافت خدمات است

asdasd

ارائه هرگونه خدمات به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی و صنفی كه از این وزارتخانه دارای مجوز می‌باشند از تاریخ اعلام‌شده به بعد در همه سازمان‌های استانی، ستاد وزارتخانه، سازمان‌ها، موسسات و شركت‌های تابعه تنها منوط به داشتن شناسه كسب و كار خواهد بود.

با هدف تسهیل كار بنگاه‌ها و جلوگیری از ورود داده‌ها و اطلاعات موازی، یكپارچه‌سازی اطلاعات حوزه صنعت، معدن و تجارت توسط شناسه كسب و كار از ۱۵ مهرماه جاری اجرایی می‌شود.
به گزارش ایلنا، مهدی غضنفری، ضمن اعلام این خبر گفت: ارائه هرگونه خدمات به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی و صنفی كه از این وزارتخانه دارای مجوز می‌باشند از تاریخ اعلام‌شده به بعد در همه سازمان‌های استانی، ستاد وزارتخانه، سازمان‌ها، موسسات و شركت‌های تابعه تنها منوط به داشتن شناسه كسب و كار خواهد بود.
وی اظهار كرد: باتوجه به قانون استفاده حداكثری از توان داخل، كه در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و از سوی ریاست‌جمهوری نیز ابلاغ  شده است، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف شده است با راه‌اندازی سامانه‌ای كه در دوره‌های متوالی به‌روز می‌شود، آخرین توانمندی‌های شركت‌های ایرانی را جهت آگاهی بخش‌های مختلف كشور ارائه كند.
 غضنفری افزود: این شناسه زیرساخت اطلاعات صنعت و معدن است و براساس این بخشنامه، واحدهای صنعتی بالای ۵۰ نفر و همه واحدهای معدنی، باید آمار تولید، توزیع، فروش، ذخیره‌سازی و اشتغال و صادرات خود را به همراه سایر اطلاعات مورد نیاز به‌صورت ماهانه و از طریق سامانه‌های اعلامی، در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهند.
وی خاطرنشان كرد: سایر واحدهایی كه مشمول این بند نیستند نیز، لازم است آمار و اطلاعات تولید، اشتغال و صادرات خود را هر سه ماه یكبار در اختیار وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دهند.
وی تاكید كرد: اگر ارائه اطلاعات از سوی این واحدها صورت نپذیرد، شناسه آنها غیرفعال شده و ارائه خدمات به واحدها امكانپذیر نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز