خبرگزاری کار ایران

تولید 75 هزار دستگاه 206 ساخت داخل تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۸

درحال حاضر پژو 206 ساخت داخل در دو مدل صندوق‌دار و هاچ بک تولید می شود و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، 206 دنده اتوماتیک نیز در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

 ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان تولید 75 هزار دستگاه پژو 206 ساخت داخل را در سال جاری در دستور کار قرارداده است.

به گزارش ایلنا، حسین نجاری قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در تولید با بیان این مطلب گفت: با استفاده از توان فنی و مهندسی قطعه سازان و بهره گیری از توان طراحان خبره صنعتی توانستیم در تولید 206  بدون نیاز به پژو به خودکفایی برسیم.

وی افزود: درحال حاضر پژو 206 ساخت داخل در دو مدل صندوق‌دار و هاچ بک تولید می شود و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، 206 دنده اتوماتیک نیز در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به این‌که در سال گذشته تعداد پنج هزار دستگاه 206 تولید شداظهارداشت: برنامه تولید این خودرو درسال جاری روزانه 300 دستگاه است.

وی با اشاره به عدم تامین قطعات از طرف پژو كه موجب خودکفایی درتولید قطعات پلاتفرم پژو 206 شدخاطر نشان کرد: قبل از این نیز قطعات این خودرو به غیر از مجموعه الكترونیكی، EMS و Air Bag آن ساخت داخل بوده است. نجاری افزود: محدودیت های ایجاد شده، زمینه خودكفایی كامل و تولید كلیه قطعات این محصول در داخل كشور و یا خرید مستقیم آن را فراهم كرد.

نجاری تاکید کرد: 206 ساخت داخل از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با 206 پژو نداشته، بلكه در مواردی ارتقا یافته و در سطح بالاتری از آن قرار دارد، شكیل تر شدن صفحه نمایش آمپر از جمله این موارد است. همچنین در 206 ساخت داخل صفحه نمایش‌گر داشبورد گرافیكی بوده و به علت سه خطی بودن اطلاعات بیشتری در اختیار سرنشین قرار می دهد. صفحه نمایش 206 پژو تك خطی و متن آن به زبان انگلیسی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز