خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت:

اراضی 703 شهرک صنعتی به مرحله واگذاری رسید

کد خبر : ۷۶۲۱۲

تا پایان سال گذشته 50 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی درسراسرکشورایجاد شده که از این تعداد39 شهرک صنعتی و11 ناحیه صنعتی را شامل می شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد: 703 شهرک وناحیه صنعتی تا پایان سال گذشته  به مرحله واگذاری زمین رسیده اند.  

به گزارش روابط عمومی وبین الملل سازمان، فخراله مولایی با اشاره به اینکه در حال حاضر 918شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور وجود دارد، گفت: 544 شهرک و 374 ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که از این میزان 703 شهرک و ناحیه صنعتی به مرحله واگذاری زمین به واحدهای صنعتی رسیده‌اند.

مولایی با اشاره  به وجود 29هزار و 929 واحد صنعتی  به بهره برداری رسیده در شهرکها ونواحی صنعتی که برای 630هزار و 839 نفر درسراسرکشور، اشتغال ایجاد کرده اند، خاطر نشان کرد: علاوه براین تا پایان سال گذشته 50 شهرک و ناحیه صنعتی تخصصی درسراسرکشورایجاد شده که از این تعداد39 شهرک صنعتی و11 ناحیه صنعتی را شامل می شود.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران درادامه میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی در شهركها را مطلوب توصیف كرد و گفت: تاپایان سال 91، 297 هزارو677میلیاردریال در این بخش سرمایه گذاری شد.این درحالی است كه سرمایه گذاری واحدهای صنعتی تاپایان سال 90  حدود 264 هزارو140 میلیارد ریال بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد واحدهای به بهره برداری رسیده نیز رشد قابل قبولی داشته و این مجموعه توانست بیش از 2 هزار واحدصنعتی را با سرمایه گذاری33 هزارو 537 میلیاردریالی تکمیل کند که برای بیش از 42 هزارو 537 نفر فرصت اشتغال  ایجاد كرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز