خبرگزاری کار ایران

هجدهمین نمایشگاه بین المللی الكامپ آذرماه برگزار می شود

asdasd

مجوزهای برگزاری نمایشگاههای نیمه سال اول 92 و همچنین چند نمایشگاه داخلی و خارجی در نیمه دوم سالجاری مورد تائید و ارزیابی کمیته قرار گرفت.

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در آذرماه با همکاری مجتمع تشکل های فناوری و ارتباطات ایران (تحت پوشش اتاق بازرگانی ایران) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.
به گزارش ایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران،رضا توفیقی، معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر گفت: یکصد و سی و یکمین کارگروه ارزیابی و صدور مجوزهای نمایشگاهها با حضور نمایندگان و اعضا کمیته برگزار و مجوز برگزاری 12 نمایشگاه داخلی و 7 نمایشگاه خارجی صادر شد.
معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مجوزهای برگزاری نمایشگاههای نیمه سال اول 92 و همچنین چند نمایشگاه داخلی و خارجی در نیمه دوم سالجاری مورد تائید و ارزیابی کمیته قرار گرفت.
توفیقی افزود: در حاشیه این جلسه ضمن ارزیابی عملکرد نمایشگاهها به خصوص نمایشگاههای نیمه دوم سال از جمله نمایشگاه بین المللی الکامپ پرداخته شد.
وی درباره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) گفت: نخستین نشست شورای راهبردی نمایشگاه با حضور نمایندگان سازمان ها، نهادها و تشکلهای دست اندر کار در حوزه IT و ICT کشور در بخش های دولتی و خصوصی از جمله وزارت فناوری ارتباطات و اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، بانک مرکزی و سایر نهادهای دولتی مرتبط و همچنین
تشکل مرتبط در حوزه این صنعت در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز