خبرگزاری کار ایران

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار در گفتگو با ایلنا:

قیمت تخم‌مرغ نه تنها بالا نرفته پایین هم آمده است!

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۵۷

بهای تخم‌مرغ از درب مرغداری به کیلویی ۲۷۴۵ تومان رسیده است ولی وزارت جهاد کشاورزی قیمت هر کیلو گرم تخم مرغ را ۳۶۸۰ تومان اعلام کرده است.

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار گفت: قیمت تخم مرغ نه تنها بالا نرفته بلكه پایین هم آمده است!

ناصر نبی‌پور، رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نرخ تخم مرغ افت داشته است اظهار داشت: قیمت تخم‌مرغ طی ماه گذشته از درب مرغداری حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان کاهش داشته است و از کیلویی ۳ هزار تومان به کیلویی ۲۷۴۵ تومان رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: این در حالی است که وزارت جهاد کشاورزی قیمت هر کیلو گرم تخم مرغ را ۳۶۸۰ تومان اعلام کرده است.

رییس هیات مدیره اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار گفت: اگر قیمت هر شانه تخم‌مرغ در بازار مصرف از ۶۶۰۰ تومان تا۷۴۰۰ تومان است چرا دولت از مرغداران تخم مرغ‌ها را این قیمت خریداری نمی‌کند و سود آن را دلال‌ها باید ببرند؟

وی با کذب خواندن افزایش قیمت تخم مرغ و شیطنت برخی از رسانه‌ها افزود: هر چند قیمت منطقی برای هر کیلوگرم تخم‌مرغ از نظر اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار رقمی نزدیک به نظر وزارت جهاد کشاورزی است اما تاکنون این افزایش قیمت اعمال نشده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز