خبرگزاری کار ایران

معاون كل سازمان توسعه تجارت ایران در گفتگو با ایلنا خواستار شد:

اهتمام دولت آتی بر صادرات غیر نفتی

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۹۱

تنوع بخشیدن به کالاهای صادراتی و اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه کشور و سند راهبرد ملی توسعه صادرات غیرنفتی به عنوان مبنای برنامه ریزی صادراتی می تواند در ارز آوری و ایجاد ارزش افزوده موثر باشد.

معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران خواستار اهتمام دولت آتی بر صادرات غیر نفتی شد.

کیومرث فتح الله کرمانشاهی، معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه صادرات غیر نفتی محور توسعه کشور است اظهار داشت: حمایت از تولید داخل و برابری صادرات غیر نفتی با واردات و پیگیری برنامه پنجم توسعه صادرات از نکاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه مسوولین قرار گیرد.

کرمانشاهی افزود: با وجود تحریم‌های گسترده کشورهای غربی و کارشکنی‌ها، در سال گذشته ۴۱ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی در کشور انجام شد.

معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران با تاکید بر حمایت از صادرات غیر نفتی تصریح کرد: تنوع بخشیدن به کالاهای صادراتی و اهداف تعیین شده در برنامه پنجم توسعه کشور و سند راهبرد ملی توسعه صادرات غیرنفتی به عنوان مبنای برنامه‌ریزی صادراتی می‌تواند در ارز آوری و ایجاد ارزش افزوده موثر باشد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در این راستا مدیریت واردات و توسعه صادرات از رویکردهای اساسی سازمان توسعه تجارت ایران در سال ۹۲ خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز