خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش‌ می‌دهد:

نرخ طلا و دلار در اولین روز بعد از انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۷

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینكه نتایج انتخابات در قیمت‌ها تاثیر گذار خواهد بود افزود: شرایط داخلی نرخ‌ها را تغییر می‌دهد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از تثبیت نرخ طلا و سکه خبر داد.

احمد وفادار، رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نرخ طلا و سکه تا این لحظه بدون تغییر مانده است اظهار داشت: تا زمانی که تعداد بیشتری از آراء انتخابات ریاست جمهوری خوانده شود نرخ طلا و سکه‌‌ همان قیمت‌های روز پنج شنبه است و تاکنون تغییری نکرده است.

وی با بیان اینکه نتایج انتخابات در قیمت‌ها تاثیر گذار خواهد بود افزود: مطمئنا شرایط داخلی نرخ‌ها را تغییر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هم اکنون بهای طلای هر انس جهانی۱۳۸۶ دلار و ۵۰ سنت، هر مثقال طلای ۱۸ عیار۵۳۳ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار۱۲۲ هزار و ۹۷۴ تومان، سکه تمام طرح قدیم۱ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان، سکه تمام طرح امامی۱ میلیون و۳۰۷هزار تومان و نیم سکه ۶۹۵ هزار تومان، ربع سکه۴۳۰هزار تومان و سکه یک گرمی۲۹۰هزار تومان است.

بر اساس‌ این گزارش، امروز در مرکز مبالات ارزی دلار ۲۴۷۹۷، پوند ۳۸۹۴۰، یورو ۳۳۰۹۷، فرانک ۲۶۹۲۳، کرون ۳۸۵۳ و روپیه ۴۳۱، درهم ۶۷۵۱ و یوان ۴۰۴۵ ریال قیمت‌گذاری شده است.

همچنین یک‌صد ین ژاپن به قیمت ۲۶ هزار و ۳۰۰ ریال، لیر ترکیه ۱۳ هزار و ۳۳۹ ریال، روبل روسیه ۷۸۲ ریال در این مرکز معامله می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز