خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن قطعه‌سازان خودرو در گفت و گو با ایلنا:

عملا بازاری برای قطعه­‌سازان خودرو وجود ندارد/ روحانی از وخامت اوضاع اقتصادی با خبر است

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۹۴

امید است دولت روحانی بتواند راه­ حلی برای از میان برداشتن فشارها بیابد و با اعمال سیاست­های جدید، تحریم بانك­ها را هم از میان بردارد چرا كه با این امر بسیاری از مشكلات داخلی از جمله كاهش تولید خودرو از بین می‌رود.

با تحریم­های اعمال شده ساخت خودرو با مشكلات جدی روبرو شده است و عملا بازاری برای قطعه­‌سازان وجود ندارد.

سید مجدالدین دشتی عضو انجمن قطعه سازان خودرو در گفت­وگو با خبرنگار ایلنا گفت: اگر روحانی بتواند مسایل خارجی را حل كند، می­تواند مسایل قطعه سازان را نیز حل كند.

وی با تاكید بر این موضوع كه بخش زیادی از مشكلات اقتصادی داخلی به سیاست­های خارجی بستگی دارد، بیان كرد: امید است دولت روحانی بتواند راه­ حلی برای از میان برداشتن فشارها بیابد و با اعمال سیاست­های جدید، تحریم بانك­ها را هم از میان بردارد چرا كه با این امر بسیاری از مشكلات داخلی از جمله كاهش تولید خودرو از بین می‌رود.

دشتی در همین راستا اظهار داشت: عدم تحریم بانك­ها، مشكل خرید قطعه‌های مورد نیاز اعضای انجمن از شركت­های خارجی و پرداخت به آنها را از میان می­برد و بازارها رونق پیدا می‌كنند.

وی در پایان تاكید كرد: روحانی به خوبی از وخامت اوضاع اقتصادی با خبر است بنابراین می­تواند در جهت بهبود شرایط گام­های موثری بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز