خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتحادیه چای‌کاران در گفتگو با ایلنا:

وعده پرداخت 60 میلیاردی به چای‌کاران محقق نشد

asdasd
کد خبر : ۸۵۳۳۰

با توجه به قول رییس جمهور مبنی بر پرداخت 60 میلیارد به صنعت چای، تاکنون ریالی از این مبلغ پرداخت نشده است.

با توجه به قول رییس جمهور مبنی بر پرداخت 60 میلیارد به صنعت چای، تاکنون ریالی از این مبلغ پرداخت نشده است.

پرویز شعبانی، نایب رییس اتحادیه چایكاران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: رئیس جمهور به چایکاران قول پرداخت مبلغ  60 میلیارد تومان داده بود که معاون اول رییس‌جمهور هم طی سخنانی قول پرداخت 30 میلیارد تومان آن را در فاز اول تا اول تیر ماه داد که با گذشت چندین روز هنوز مبلغی پرداخت نشده و پیگیری‌های استاندار تاکنون بی‌فایده بوده است.

وی با اشاره به نارضایتی کارخانه‌داران چای از وضعیت فعلی افزود: در حال حاضر دولت باوجود پرداخت نكردن تسهیلات به كارخانه‌دارها و سازمان چای، با فشار آوردن به  کارخانه‌ها مبنی بر پرداخت 800 تومان از 1200 تومان بهای برگ سبز درجه یک به چایكاران و همچنین پرداخت 420 تومان از 600 تومان بهای برگ سبز درجه دو، توان كارخانه‌ها برای ادامه كار را گرفته‌ است.

شعبانی با بیان عدم توانایی پرداخت قیمت تصویب شده از سوی كارخانه‌دارها، تصریح کرد: با شرایط پیش آمده کارخانه‌داران ضرر می‌كنند و دیگر قادر به ادامه پروسه خشک کردن چای نیستند همچنین كه بازار هم با اوضاع پیش آمده کشش قیمت مطرح شده را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز