خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای رقابت در گفتگو با ایلنا:

حرفهای وزیر صنعت را قبول ندارم/آزاد سازی نرخ خودرو اشتباه است

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۴۸

اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواستی در خصوص تغییر در نرخ خودرو دارد می‌تواند به شورای رقابت ارسال كند كه البته این درخواست باید با امضای شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت باشد.

رییس شورای رقابت گفت: وزارت صنعت اگر در خواستی در خصوص تغییر قیمت گذاری خودرو دارد به شورای رقابت ارسال كند.

جمشید پژویان، رییس شورای رقابت در گفتگو با خبرنگار ایلنا با مثبت ارزیابی كردن عملكرد شورای رقابت در حوزه نرخ گذاری خودرو اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به یکباره در سخنانی رابطه با نرخ‌گذاری خودرو و عملکرد شورای رقابت را زیر سوال برد و به طور رسمی اعلام کرد که پروژه شورای رقابت شكست خورده است، این موضوع اصلا درست نیست و ازسوی شورای رقابت تكذیب می‌شود.

وی افزود: اگر وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواستی در خصوص تغییر در نرخ خودرو دارد می‌تواند به شورای رقابت ارسال كند كه  البته این درخواست باید با امضای شخص وزیر صنعت، معدن و تجارت باشد.

پژویان با اشاره به نرخ‌گذاری خودروها گفت: بجز دو خودروی مگان و تندر 90 كه هنوز گزارش نهایی آن از سوی خوروسازان و بانك مركزی ارائه نشده مابقی خودروها قیمت‌گذاری شده و بر روی سایت شورای رقابت قرار گرفته است.

وی در خاتمه افزود: آزاد سازی نرخ خودرو اشتباه است چرا كه بازار خودرو كاملا انحصاری است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز