خبرگزاری کار ایران

به موجب تفاهم‌نامه همكاری سازمان دامپزشكی كشور و وزارت دفاع:

بهداشت و سلامت دام و فرآورده‌های دامی تامین خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۲۸

هدف از امضای این تفاهم نامه را همكاری و بهره برداری از ظرفیت های مشترك در پیشبرد برنامه های سازمان دامپزشكی و دفتر برنامه طب كل نگر ودجا، طبق ضوابط و مقررات مربوطه در زمینه های تامین امنیت زیستی و غذایی به ویژه تضمین كیفیت و سلامت دام و فرآورده های دامی است.

سازمان دامپزشكی كشور و دفتر برنامه طب كل نگر گیاهان دارویی، كشاورزی و دامپروری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران(ودجا) به منظور تامین بهداشت و سلامت دام و فرآورده‌های دامی، تفاهم‌نامه همكاری امضا كردند.

به گزارش ایلنا، این تفاهم نامه در راستای اجرای برنامه ها، ضوابط و مقررات بهداشتی و قرنطینه ای از سوی سیدمحسن دستور رییس سازمان دامپزشكی و سرتیپ ۲ پاسدار ستاد علیرضا در رییس دفتر برنامه طب كل نگر ودجا به امضا رسید.

رییس سازمان دامپزشكی كشور هدف از امضای این تفاهم‌نامه را همكاری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های مشترك در پیشبرد برنامه‌های سازمان دامپزشكی و دفتر برنامه طب كل نگر ودجا، طبق ضوابط و مقررات مربوطه در زمینه‌های تامین امنیت زیستی و غذایی به ویژه تضمین كیفیت و سلامت دام و فرآورده‌های دامی عنوان كرد.

سیدمحسن دستور اطلاع رسانی و گزارش دهی بیماری‌های دامی و بیماری‌های مشترك قابل انتقال بین دام و انسان در راستای مراقبت و مبارزه با بیماری های دامی را یكی از چارچوب های همكاری مشترك سازمان دامپزشكی با دفتر برنامه طب كل نگر ودجا ذكر كرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیصی موجود دامپزشكی در بخش‌های دولتی و غیردولتی، برگزاری دوره‌ها و كارگا‌ه‌های آموزشی و همایش‌های علمی مشترك، تدوین و اجرای پروژه های مطالعاتی و پژوهشی مشترك، برقراری قرنطینه و انجام اقدامات امنیت زیستی در مناطق مورد نیاز و همچنین تدوین و ابلاغ دستورالعمل های اجرایی مشترك از دیگر موارد همكاری است كه در این تفاهم نامه مورد توجه قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز