خبرگزاری کار ایران

مشاور رییس شورای اصناف كشور در گفتگو با ایلنا:

بركناری رییس مجمع امور صنفی قم وجاهت قانونی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۳۷

رد صلاحیت رییس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی استان قم بدون حضور اعضای اصلی این مجمع صورت گرفته و حكم آن بدون رای اكثریت صادر شده و غیر قانونی محسوب می‌شود.

مشاور رییس شورای اصناف كشور گفت: بركناری رییس مجمع امور صنفی قم فاقد وجاهت قانونی است.

حسین اسدی، مشاور رییس شورای اصناف كشور در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: مداركی مبنی بر تكذیب خبر بركناری غلامرضا تفتی رییس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی استان قم از سوی انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار قم، اداره كل اطلاعات استان قم، شورای شهر و فرمانداری قم و اتحادیه های این استان به دست ما رسیده كه همگی بر این موضوع تاكید دارند.

وی با بیان اینكه متاسفانه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم به مفاد قانونی بی‌توجه است، افزود: رد صلاحیت رییس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی استان قم بدون حضور اعضای اصلی این مجمع صورت گرفته و حكم آن بدون رای اكثریت صادر شده و غیر قانونی محسوب می‌شود.

اسدی این عزل را فاقد وجاهت قانونی عنوان كرد و گفت: عزل و نصب‌ها باید زیر نظر مجامع باشد در صورتی كه در این زمینه هیچ رای و کمیسیون و صورت جلسه ای ثبت نشده است.

وی خاطر نشان كرد: سال گذشته نیز رییس سازمان صنعت، معدن تجارت قم به صورت غیر قانونی  مزایده‌ای را در روزنامه‌های محلی منتشر كرده بود در حالی كه این موضوع باید زیر نظر مجمع انجام می‌شد.

اسدی در خاتمه گفت: كلیه اسناد تكذیب این خبر در مجمع امور صنفی كشور موجود است و در صورت الزام منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز