خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس بازار سرمایه در گفتگو با ایلنا:

بازار آتی سكه با فاصله اندک میان سررسیدها پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۰

آتی سكه در آبان ماه 1 میلیون و 108 هزار و 800 تومان، مهر ماه 1 میلیون و 94 هزار و 600 تومان، شهریور ماه 1 میلیون و 78 هزار و 600 تومان، آتی سكه در مرداد ماه 1 میلیون و 65 هزار و 600 تومان است.

یك كارشناس بازار سرمایه گفت: بازار آتی سكه با فاصله اندک میان سررسیدها پیگیری می شود.

مهیار بقایی، یك كارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه بازار در جو مثبت كابینه پیشنهادی رییس جمهور منتخب قرار دارد اظهار داشت: موضوعی كه اخیرا در خصوص ملغی شدن بخش نامه ها از اول خرداد ماه مطرح شد در خصوص نرخ خوراك پالایشگاهها و پتروشیمی ها و نیز مالیات بر ارزش افزوده آنها بسیار تاثیر گذار بود كه به نظر می رسد هزینه ها و درآمدها با استقرار دولت جدید منطبق شود.

بقایی خاطر نشان كرد: هم‌اكنون سهامی كه طی ماه‌های گذشته از افزایش نرخ دلار و یا كاهش ارزش پول ملی ضربه خوردند نظیر پیمانكاری ها و مخابراتی ها و خودرویی ها به رشد بیشتر امیدوار شده اند.

وی در خصوص معاملات آتی سكه تصریح كرد: آتی سكه هم اكنون درگیر اتفاقات بیرونی است و با توجه به اخبار ضد و نقیضی كه در بازار منتشر می‌شود یك روز نرخ‌ها مثبت و روز دیگر منفی می‌شود اما آنچه حائز اهمیت است این است كه انتظار و نگاه عموم مردم به آینده مثبت است اما آنچه در میان فعالین بازار و صرافیها شایع شده این است كه دلار از 3180 تومان پایین تر نخواهد آمد و از 3500 تومان هم فراتر نخواهد رفت.

وی افزود: در بازار آتی با توجه به فاصله اندک میان سررسیدها، در صورت حضور محرک صعودی امکان رشد قیمت در بازار آتی به نسبت بازار های دیگر بیشتر است در این میان به طور حتم سیاست های دولت و بانک مرکزی بر روند بازار بی تأثیر نخواهد بود.

بقایی با اشاره به قیمت آتی سكه گفت: آتی سكه در آبان ماه 1 میلیون و 108 هزار و 800 تومان، مهر ماه 1 میلیون و 94 هزار و 600 تومان، شهریور ماه 1 میلیون و 78 هزار و 600 تومان، آتی سكه در مرداد ماه 1 میلیون و 65 هزار و 600 تومان است.

بقایی گفت: این فاصله ماهها حاصل پیش بینی مردم از كاهش تورم است كه گاهی این فاصله به زیر 5 درصد نیز می رسد طی هفته جاری در بازار بحث رأی اعتماد کابینه و برخی صحبت های سیاسی مطرح است كه می تواند بازار را دچار نوسان روزانه کند اما این امر نمی تواند بر روند كلی بازار تاثیر گذار باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز