خبرگزاری کار ایران

رییس انجمن سیب زمینی در گفت‌و‌گو ایلنا:

حجتی مدیری موفق است/ انتظار می‌رود که وزیر جدید به متعدل‌سازی قیمت‌ها توجه کند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۲۳

مهندس حجتی با تجربه لازم که در کشاورزی دارد بی‌شک می‌تواند برنامه کامل و جامعی برای بر طرف کردن مشکل آب رسانی ارائه دهد.

رییس انجمن سیب زمینی گفت: تجربه مهندس حجتی در دوران اصلاحات نشان از موفق بودن وی در مدیریت وزارت جهاد کشاورزی است.

محمد رحیم نیازی رییس انجمن سیب زمینی در گفت‌و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: هرچند که تحصیلات مهندس حجتی در زمینه کشاورزی نیست اما حجتی با مدیریت خوب خود توانسته‌ است به خوبی در زمان ادغام دو وزارت جهاد و وزارت کشاورزی عمل کند.

وی ادامه داد: امیدواریم که وزیر جدید وزارت جهاد کشاورزی به توسعه و ارتقا دانش کشاورزی کشور بپردازد و مدیران دلسوز و با تجربه برای بخش‌های مختلف کشاورزی انتخاب کند و همچنین با برقراری ارتباط با کار‌شناسان دام، طیور، زنبورداران و سایر بخش‌های کشاورزی به رشد و توسعه این بخش تولیدی کشور کمک کند.

نیازی اصلی‌ترین دغدغه‌های بخش کشاورزی کشور را افزایش قیمت‌هادانست و گفت: انتظار می‌رود که وزیر جدید به متعدل‌سازی قیمت‌ها توجه کند و با نظارت و توجه بر قیمت‌ها، بهای محصولات به صورت کار‌شناسی ارایه شود.

وی کمبود آب کشور و الگوی کشت نامناسب کشور را از دیگر مشکلات بخش کشاوری کشور دانست و افزود: مهندس حجتی با تجربه لازم که در کشاورزی دارد بی‌شک می‌تواند برنامه کامل و جامعی برای بر طرف کردن مشکل آب رسانی ارائه دهد.
رییس انجمن سیب زمینی‌ ادامه داد: در برنامه‌های آتی این وزارت باید توجه ویژه به کنترل ضایعات، فرآوری و صنایع نگه داری محصولات کشاورزی شود تا تولید ۱۵ درصد افزایش یابد.

نیازی در پایان اظهار داشت: امید است در دولت جدید برنامه‌های عملی در خصوص مکانیزه كردن کشاورزی کشور ارایه شود و این برنامه محقق نخواهد شد مگر اینکه هماهنگی لازم بین وزارت جهاد کشاورزی و سایر ارگان‌های دولتی به خوبی برقرار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز