خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

واحدهای صنعتی غیرفعال از خانواده صنعت حذف می‌شوند

asdasd

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از حذف واحدهای صنعتی غیرفعال از خانواده صنعت استان خبر داد.

ایلنا - ساری: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از حذف واحدهای صنعتی غیرفعال از خانواده صنعت استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، عباسعلی وفایی‌نژاد بیان داشت: واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال که در گذشته، از شرکت شهرک‌های صنعتی زمین گرفته‌اند ولی تاکنون بنابه هر دلیلی، در احداث و ایجاد فضای کسب و کار اقدامی نکرده‌اند، در خانواده صنعت جایگاهی ندارند و حذف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تعدادی از این واحد‌ها هستند که علاقه‌ای به تولید، صنعت و پیشرفت صنعتی استان ندارند و هدفی غیر از تولید و رشد صنایع و تولیدات داخلی را دنبال می‌کنند و درصدد سود اندوزی خود هستند.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: تاکنون در سالجاری، تعداد ۵۳۹ مورد اخطاریه برای واحدهای راکد و غیرفعال ارسال شده است که با تشکیل جلسات داوری و بررسی پرونده‌ها، تعداد ۴۵ واحد، منجر به فسخ قرارداد شده و به تعداد ۹ واحد تولیدی و صنعتی نیز با دریافت تعهد محضری مبنی بر اجرای طرح در زمان بندی مشخص برای احداث و تولید، مهلت اعطا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز