خبرگزاری کار ایران

رییس مجمع واردات در گفتگو با ایلنا تاکید کرد:

لزوم بازنگری بر واردات کالاهای سلامت محور

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۴۰

در حال حاضر مقادیر قابل توجهی کالای سلامت محور بدون نظارت وزارت بهداشت در بازار به صورت غیر قانونی موجود است که به نظر می رسد رغبت قاچاقیچان برای واردات غیرقانونی این اقلام افزایش یافته است.

رییس مجمع واردات بر بازنگری واردات کالاهای سلامت محور تاکید کرد.

محمد حسین برخوردار، رییس مجمع واردات، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه انتقادهایی بر اولویت‌های کالایی وجود دارد اظهار داشت: بحثی که هم اکنون در این خصوص مطرح است در مورد واردات کالاهایی است که قاچاق پذیر هستند و بر بهداشت جامعه اثر گذارند.

وی افزود: هر چند ممنوعیت‌های وارداتی را باید در حکم فرصت مناسب برای توسعه و پیشرفت صنایع داخلی و تقویت پیوند صنعت و دانشگاه دانست و در مسیر افزایش کیفیت کالاهای تولید داخل و خود اتکایی گام برداشت اما باید به مسئله قاچاق نیز توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا قوانین واردات کالاهایی که سلامت محور هستند باید بازنگری شود.

برخوردار با بیان اینکه بازار مملو از کالاهای قاچاق بهداشتی شده است افزود: در حال حاضر مقادیر قابل توجهی کالای سلامت محور بدون نظارت وزارت بهداشت در بازار به صورت غیر قانونی موجود است که به نظر می‌رسد رغبت قاچاقیچان برای واردات غیرقانونی این اقلام افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز