خبرگزاری کار ایران

دانشمند در گفتگو با ایلنا خواستار شد:

حذف تمامی معافیت های گمركی و تثبیت نرخ ارز

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۴

اگر دولت در مدت 100 روزه در برنامه ریزی‌های اقتصادی خود در حوزه‌های مختلف از واردات برنج گرفته تا بحث حمل و نقل صادراتی به بخش خصوصی اعتماد كند، این امر می تواند در تسریع روند تجارت خارجی و حل معضلات این حوزه كمك شایانی باشد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: حذف تمامی معافیت‌های گمركی و تثبیت نرخ ارز در برنامه صد روزه دولت ضرورری است.

مسعود دانشمند، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه مشكلات حمل و نقل كالاهای صادراتی را بخش خصوصی می‌تواند حل كند، اظهار داشت: به نظر می‌رسد اگر حوزه حمل و نقل كالاهای صادراتی را بدست بخش خصوصی بدهند، این بخش می‌تواند مشكلات این حوزه را هر چه سریعتر حل كند.

وی تثبیت نرخ ارز و حذف بخش نامه‌های زاید تجاری را حایز اهمیت دانست و افزود: كلیه موانعی كه بر سر راه تجارت خارجی است باید مد نظر دولت در برنامه صد روزه‌اش باشد.

دانشمند گفت: اگر دولت در مدت 100 روزه در برنامه ریزی‌های اقتصادی خود در حوزه‌های مختلف از واردات برنج گرفته تا بحث حمل و نقل صادراتی به بخش خصوصی اعتماد كند، این امر می تواند در تسریع روند تجارت خارجی و حل معضلات این حوزه كمك شایانی باشد.

وی همچنین اعطای تسهیلات بانكی به بخش خصوصی را از دیگر مواردی عنوان كرد كه در افزایش حجم تجارت خارجی موثر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز