خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع خبرنگاران:

بازارهای كشور انحصاری نیستند/ وضعیت خودرو را به شرایط قبل برمی گردانیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۰

انتصابات جدید دیگری در وزارت صنعت در روزهای اینده در راه است.

وزیر صنعت معدن و تجارت در جمع خبرنگاران ضمن تاكید بر این موضوع كه بازارهای كشور انحصاری نیستند، گفت: وضعیت خودرو را به شرایط قبل بازمی‌گردانیم.

محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس ایمیدرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان ایمیدرو باید روش‌های گذشته خود را اصلاح كند تا بخش خصوصی هم به راحتی بتواند در این سازمان سرمایه‌گذاری كند.

وی در خصوص مدیریت ایمیدرو و حكم كرباسیان گفت: در چند روز گذشته بررسی‌هایی در مورد افراد مختلف انجام شد اما با هیچ‌كدام از آنها صحبت جدی نشد و حكم آقای كرباسیان هم دیروز قطعی شد و ایشان موافقت كردند این مسوولیت را بپذیرند.

نعمت زاده در مورد ممانعت از خام فروشی افزود: ایمیدرو مسوولیت توسعه معادن و صنایع معدنی را دارد در برخی زمینه‌ها مانند سنگ آهن و صنایع پایین دستی و برای تبدیل سنگ به فولاد باید سرمایه‌گذاری جدی صورت گیرد، هم‌اكنون از طرح 8 طرح فولادی یكی از آنها به بخش خصوصی داده شده و با اجرای 7 طرح دیگر 7 میلیون تن به ظرفیت فولاد كشور افزوده خواهد شود.

وی خاطر نشان كرد: قطعا خودكفایی از اولویت‌های حوزه صنعت است و باید سرمایه‌گذاری‌های جدی در زمینه فولاد و فلزات انجام شود.

نعمت زاده خاطر نشان كرد: صبح امروز جلسه‌ای با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد و مقرر گرید كارگروهی به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی موانع اقتصادی را شناسایی و موضوعات را جهت بررسی رفع موانع سرمایه‌گذاری به وزارت صنعت اعلام كند.

وی در خاتمه گفت: انتصابات جدید دیگری در وزارت صنعت در روزهای اینده در راه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز