خبرگزاری کار ایران

مرکزخدمات اختصاصی ایرانسل در یاسوج افتتاح شد

کد خبر : ۱۰۰۳۶۴

با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل در شهر یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد، مرکز خدمات اختصاصی این اپراتور در یاسوج افتتاح شد.

به گزارش ایلنا؛ در این مرکزعلاوه بر ارایه خدماتی از جمله فروش و ثبت‌نام انواع سیم‌کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم‌کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیم‌کارت اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS، بسته‌های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه می‌شود.

متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 تا 18 روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 13 روزهای پنجشنبه، با مراجعه به نشانی یاسوج، بلوار مطهری، تقاطع خیابان معاد، خدمات مورد نظر خود را از مرکز خدمات اختصاصی ایرانسل در یاسوج دریافت کنند.

گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین با شماره گیری کد دستوری #8*898* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

از سوی دیگر، تمامی مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من"، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir برنامه کابردی " ایرانسل من" را دریافت کنند. مشترکین برای استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز