خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنایع هوایی در جمع خبرنگاران:

اولین هواپیمای تولید داخل، هفت سال دیگر وارد بازار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۷

براساس بررسی صورت گرفته حدود 80 دصد درخواست ها هواپیمای صد تا 150 نفره است و تمركز خود را بر ساخت این نوع هواپیماها گذاشته ایم/ 9 فروند هواپیمای تولید مشترك یك الی 2 سال آینده وارد بازار خواهد شد.

رئیس صنایع هوایی وزارت صنعت با بیان اینكه نخستین هواپیمای تولید داخل هفت سال دیگر به بازار می آید، گفت: 9 فروند هواپیمای تولید مشترك یك الی 2 سال آینده وارد بازار خواهد شد.

به گزاش خبرنگار ایلنا، منوچهر منطقی در حاشیه نمایشگاه صنعت هوا فضا در جمع خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت تولید هواپیمای پهن پیكر، گفت: براساس بررسی صورت گرفته حدود 80 دصد درخواست ها هواپیمای 100 تا 150 نفره است و تمركز خود را بر ساخت این نوع هواپیماها گذاشته ایم.

وی با یبان اینكه ساخت هواپیمای پهن پیكر در ایران اقتصادی نیست، گفت: اما این موضوع دلیل بر منتفی بودن ساخت هواپیمای پهن پیكر در كشور نیست.

مسئول طراحی و تولید هواپیمای پهن پیكر تصریح كرد: در حال حاضر بحث ارتقا هواپیماها مطرح است كه به صورت 100 در صد در داخل انجام شود و نیازی به ارسال آنها به خارج از كشور نیست.

منطقی با اشاره به این كه هواپیمای پهن پیكر از ظرفیت حدود 220 نفر شروع می شود، تاكید كرد: در حال حاضر بیشترین تقاضا برای ساخت هواپیمای 150 نفره است كه در این قضیه وارد شده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز