خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایلنا اعلام كرد:

افتتاح 150 كیلومتر از آزادراه حرم تا حرم تا پایان دولت دهم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۶

150 كیلومتر از آزاراه حرم تا حرم حدفاصل قم به گرمسار تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می رسد/ حدود 7 کیلومتر از راه آهن قزوین- رشت ریل گذاری شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه حرم تا حرم گفت: این آزادراه از قم آغاز و بعد بعد از سمنان به استان خراسان رضوی ختم می شود كه 150 كیلومتر از این مسیر حدفاصل قم به گرمسار تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می رسد.

اجمد صادقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کل آزادراه حرم تا حرم حدود هزار کیلومتر است، تصریح کرد: با توجه به هدفگذاری صورت گرفته و به دلیل اینکه قطعه قم تا گرمسار یکی از مهم ترین فازهای این پروژه است تلاش ما این است كه این قطعه به طول 150 کیلومتر در دولت دهم به بهره برداری برسد.

وی افزود:

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینكه در حال حاضر قطعه قم-گرمسار در مرحله آسفالت قرار دارد، تصریح کرد: این قطعه كه بخشی از آزادراه حرم تا حرم است با اعتبار حدود 3 هزار میلیارد ریال و با مشارکت 50 درصدی وزارت راه و شهرسازی و 50 درصد بخش خصوصی در حال انجام است.

ریل‌گذاری 7 كیلومتر از راه‌آهن قزوین-رشت

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص آخرین وضعیت راه آهن قزوین- رشت گفت: این مسیر یکی از مهم ترین راه های ریلی به لحاظ واقع شدن در کریدور شمال- جنوب كشور است که اقیانوس هند و کشورهای حاشیه خلیج فارس را به کشورهای CIS و روسیه متصل می کند.

صادقی با بیان اینکه بخش زیادی از عملیات زیرسازی این پروژه انجام شده است گفت: حدود 7 کیلومتر از این مسیر ریل گذاری شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره زمان افتتاح این پروژه گفت: راه‌آهن قزوین- رشت به طول 185 تا پایان امسال به اتمام می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز