خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایلنا خبر داد:

آغاز بازسازی راه های روستایی مناطق زلزله زده از دو ماه دیگر

در راه های روستایی این مناطق خرابی چندانی نداریم و پیش بینی می كنیم بازسازی راه هایی كه نیاز به ترمیم دارند از دو ماه دیگر آغاز شود.

معاون وزیر راه و شهر شهرسازی از آغاز بازسازی راه های روستایی تا دو ماه دیگر خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته ترمیم راه های روستایی مناطق زلزه زده از حدود دو ماه دیگر آغاز می شود.

حسین میرشفیع در گفت و گو با ایلنا افزود: در راه های روستایی این مناطق خرابی چندانی نداریم و پیش بینی می كنیم بازسازی راه هایی كه نیاز به ترمیم دارند از دو ماه دیگر آغاز شود.

وی با بیان این كه حدود 10 میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی این مناطق درنظر گرفته شده است، تصریح كرد: كار بازسازی مقداری از راه های روستایی و چندین پل كه تخریب شده است اما خوشبختانه پایه های آن ها سالم است،‌ انجام شده است.

میرشفیع درباره روند سریع بازسازی راه های روستایی این مناطق گفت: در حال حاضر تلاش كردیم از بیشتر امكانات و ماشین آلات استان های  همجوار برای بهسازی این راه ها استفاده كنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره زمان بازسازی كامل راه های روستایی این مناطق خاطرنشان كرد: زمان بازسازی راه های روستایی این مناطق بستگی به  حجم  بازسازی و میزان آسیب دیدگی مناطق دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز