خبرگزاری کار ایران

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها در گفتگو با ایلنا:

اتمام 55 كیلومتر از آزادراه ساوه- همدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۰

55کیلومتر از آزادراه ساوه- همدان به اتمام رسیده است و 85 کیلومتر دیگر آن به شرط تامین منابع و شرایط آب و هوایی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد/ آزادراه زال- اندیمشک به طول 45 کیلومتر و به شرط تامین منابع مالی تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها از بهره برداری آزادراه زال- اندیمشک در اوایل سال آینده خبرداد و گفت: 55 کیلومتر از آزادراه ساوه- همدان به اتمام رسیده است و 85 کیلومتر دیگر آن به شرط تامین منابع و شرایط آب و هوایی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

حسن احمدی نوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به مهم ترین پروژه های آزادراهی در کشور گفت: آزادراه ساوه-همدان به طول 175 کیلومتر یکی از پروژه های مهم در دست اجرا است که 55 کیلومتر آن به اتمام رسیده است و تلاش می کنیم به شرط تامین منابع مالی و شرایط آب و هوای تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی به آزادراه زنجان- تبریز اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز به طول 17 کیلومتر و با تامین منابع آن از اوراق مشارکت، پیوست قانون و سایر منابع مالی در دست اجرا قرار دارد.

احمدی نوری درباره میزان اعتبار آزادراه زنجان- تبریز گفت: برای اتمام این پروژه حدود 30 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

معاون ساخت و توسعه آزادراه ها، پروژه زال- اندیمشک را یکی دیگر از پروژه های مهم عنوان کرد و گفت: فعالیت در این پروژه در حال انجام است و این آزادراه به طول 45 کیلومتر و به شرط تامین منابع مالی تا اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز