خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد؛

افزایش 65 درصدی هزینه سفر به عتبات

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۷

متقاضیانی که سرانجام امروز (25 مهرماه) پس از تاخیر در اعلام زمان ثبت نام، به سایت مربوطه مراجعه کردند، با رشد نزدیک به 65 درصدی هزینه های سفر مواجه شدند.

ایلنا - یزد: پیش ثبت نام عتبات عالیات با اطلاعیه سازمان حج و زیارت کشور از روز هجدهم شهریور آغاز شد و 31 شهریور به پایان رسید.

نتایج قرعه کشی متقاضیان روز سوم مهرماه اعلام شد و سازمان طی اطلاعیه ای روز نهم مهرماه را برای ثبت نام واجدین شرایط اعلام کرد.

سازمان حج و زیارت اطلاعیه ی دیگری ضمن عذرخواهی از متقاضیان تشرف به عتبات عالیات بابت تاخیر در زمان ثبت نام، تنها روز 25 مهرماه را زمان ثبت نام گروه های اصلی اعلام کرد.

متقاضیانی که سرانجام امروز (25 مهرماه) پس از تاخیر در اعلام زمان ثبت نام، به سایت مربوطه مراجعه کردند، با رشد نزدیک به 65 درصدی هزینه های سفر مواجه شدند. بطوریکه هزینه سفر به کشور عراق برای هر نفر به صورت زمینی در حدود 990 هزار تومان و بصورت هوایی در حدود 1 میلیون 200 هزار تومان (از مبداء یزد) تعیین شده بود.

این افزایش یکباره قیمت در حالی صورت گرفت که حجت‌الاسلام مهدی شهسواری مدیركل امور بین‌الملل و راهبری زیارتی سازمان حج و زیارت فروردین ماه سالجاری بیشترین هزینه سفر به عتبات را بصورت زمینی و هوایی به ترتیب از مبداء تهران 600 هزار تومان و 781 هزار تومان اعلام کرده بود.

سازمان حج و زیارت با این حال در اطلاعیه اخیر خود عامل گرانی را افزایش نرخ ارز و عرضه شدن ارز مربوطه بصورت نرخ مبادله ای از سوی بانک مرکزی دانسته و بر علی الحساب بودن هزینه های محاسبه شده تاکید کرده است!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز