خبرگزاری کار ایران

نماینده وزیر راه در آزادراه تهران-شمال در گفت وگو با ایلنا:

قطعه چهار آزادراه تهران- شمال هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد

بارندگی های غیر منتظره تیر و مرداد ماه و همچنین مشکل رانشی که در رفتار مکانیکی زمین مشکلاتی را به وجود آورد باعث شد پروژه به تاخیر بیفتد/تمام هدف ما این است كه قطعه چهار در هفته دفاع مقدس به مرحله بهره برداری برسد.

نماینده وزیر راه و شهرسازی از افتتاح قطعه چهار آزادراه تهران- شمال در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: براساس زمان بندی که توسط بنیاد مستضعفان اعلام شده بود قرار بود قطعه چهار این آزادراه در تاریخ 31 مرداد ماه به بهره برداری برسد اما به دلیل برخی مشکلات افتتاح این پروژه به تاخیر افتاد.

عبدالحسین بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: بارندگی های غیر منتظره تیر و مرداد ماه و همچنین مشکل رانشی که در رفتار مکانیکی زمین مشکلاتی را به وجود آورد باعث شد پروژه به تاخیر بیفتد و نتوانیم قطعه چهار آزادراه تهران- شمال را در تاریخ مقرر شده به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم قطعه چهار آزادراه تهران- شمال براساس زمان بندی تعیین شده به مرحله بهره برداری برسد، گفت: تمام هدف ما این است این قطعه در هفته دفاع مقدس به مرحله بهره برداری برسد.

نماینده وزیر راه و شهرسازی درآزادراه تهران- شمال درباره وضعیت قطعه یک این آزادراه گفت: منطقه یک آزادراه تهران- شمال با توجه به اینکه بر اساس فاینانس چینی ها ساخته می شود طبق برنامه ای که چینی ها اعلام کرده اند قرار شده است این قطعه نیز در اواخر سال 92 یا اوایل سال 93 به اتمام برسد.

بیگدلی تصریح کرد: اخیرا در این راستا جلسه ای با چینی ها داشته ایم و قرار شد در موعد تعیین شده قطعه یک را تحویل دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه توان ما در حال حاضر افتتاح قطعه چهار آزادراه تهران- شمال در هفته دفاع مقدس است.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز