خبرگزاری کار ایران

آغاز ارایه بسته قیمتی «ایران زمین» همراه اول

کد خبر : ۱۶۳۲۸

مشتركین اعتباری همراه اول با فعالسازی این بسته می‌توانند در هر نقطه از كشور، بدون احتساب هزینه بین استانی با شماره‌های همراه اول یا تلفن ثابت در نقاط دیگر تماس بگیرند.

همراه اول از ارایه بسته قیمتی «ایران زمین» به مشتركین اعتباری خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  مشتركین اعتباری همراه اول با فعالسازی این بسته می‌توانند در هر نقطه از كشور، بدون احتساب هزینه بین استانی با شماره‌های همراه اول یا تلفن ثابت در نقاط دیگر تماس بگیرند.

مشتركین اعتباری همراه اول می‌ توانند جهت ثبت نام و فعالسازی بسته، عدد 1 را به سامانه 8066 ارسال نمایند.

پس از فعالسازی بسته قیمتی «ایران زمین»، تعرفه بین استانی همانند تعرفه استانی محاسبه می‌شود. به عبارت دیگر تعرفه مكالمات در ساعات اوج مصرف 671ریال و در ساعات غیر اوج مصرف 537ریال محاسبه خواهد شد.

هزینه ثبت­نام بسته «ایران زمین»، ماهیانه 10 هزار ریال و مدت اعتبار آن 30 روز پس از تاریخ فعال­سازی می­باشد و با پایان مدت مذكور، پس از كسر مجدد هزینه ثبت نام از اعتبار مشترك، بسته به صورت خودكار تمدید می‌گردد. در صورت عدم تمایل به تمدید بسته، مشترك می‌تواند عدد 5 را به شماره 8066 ارسال كند. در زمان تمدید بسته در صورتی كه اعتبار مشترک كافی نباشد، بسته مجدداً فعال نخواهد شد.

مشتركین همراه اول می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به پرتال اپراتور اول به نشانیwww.mci.ir مراجعه كنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز