خبرگزاری کار ایران

/اختصاصی ایلنا/ برای دومین بار در سال جاری؛

قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۸۶

قیمت بلیت اتوبوس بعد از افزایش 10 درصدی در اردیبهشت امسال به دلیل تورم، این‌بار به منظور افزایش هزینه های شركت های مسافربری از ابتدای هفته جاری افزایش یافت.

قیمت بلیت اتوبوس های برون شهری از ابتدای هفته جاری و برای دومین بار در سال جاری با توجه به هزینه های شرکت های مسافری افزایش یافت.

شهریار افندی زاده، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در شرایط فعلی اقتصادی و افزایش هزینه قطعات، روغن و لاستیک افزایش قیمت بلیت اتوبوس به خود استان ها محول شده است.

وی با بیان اینکه این افزایش قیمت برای جبران هزینه شرکت های مسافربری حمل ونقل جاده ای صورت گرفته، تصریح كرد: در حال حاضر این افزایش قیمت توسط استانداری ها و متناسب با شرایط هر استان مشخص می شود.

افندی زاده افزود: این اقدام در جهت ادامه حیات شرکت های مسافربری حمل ونقل جاده ای و در راستای افزایش هزینه های شرکت های اتوبوسرانی و همچنین افزایش قیمت روغن لاستیک و قطعات انجام می گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت های اتوبوس پس از بررسی و هماهنگی با ستاد تنظیم بازار و مراجع ذیربط انجام می شود گفت: نکته ای که در حال حاضر مهم است افزایش هزینه شرکت های اتوبوسرانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قیمت بلیت اتوبوس بعد از افزایش 10 درصدی در اردیبهشت امسال به دلیل تورم، این‌بار به منظور افزایش هزینه های شركت های مسافربری از ابتدای هفته جاری افزایش یافت.

در همین حال، قیمت بلیت اتوبوس VIP در مسیر تهران – مشهد از 25 هزار تومان به28 هزار تومان افزایش یافته است.

همچنین قیمت بلیت اتوبوس ویژه مسیر تهران – مشهد از 17500 به 19500، اتوبوس VIP مسیر تهران – کرمان از 27500 به 31000 هزارتومان، اتوبوس VIP مسیر تهران – شیراز از 29 هزارتومان به 32500، اتوبوس VIP مسیر تهران – اصفهان از 14500 به 17500 افزایش یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز