خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با ایلنا:

لاستیك اتوبوس‌ها و كامیون‌ها با قیمت مصوب سازمان حمایت ارائه‌ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۷۷

با همكاری وزارت صنعت معدن و تجارت لاستیك مورد نیاز كامیون‌ها و اتوبوس‌ها با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت در اختیار آنها قرار می‌گیرد/ رانندگان فعال در بخش كالا كه دارای كارت هوشمند برون شهری هستند می‌توانند با مراجعه به كانون انجمن رانندگان، خود و خانواده خود را بیمه تكمیلی كنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به اینکه با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک مورد نیاز کامیون‌ها و اتوبوس‌ها با قبمت‌های مصوب سازمان حمایت در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، از بیمه تکمیلی رانندگان وخانواده‌های آن‌ها خبرداد.

شهریار افندی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تصریح کرد: تلاش کردیم که با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت لاستیک مورد نیاز کامیون‌ها و اتوبوس‌ها با قیمت‌های مصوب سازمان حمایت در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه این لاستیک‌ها از طریق انجمن‌ها در حال توزیع است، افزود: روند توزیع لاستیک به کمک وزارت صنعت معدن و تجارت تا پایان امسال ادامه دارد.

افندی‌زاده همچنین از بیمه تکمیلی رانندگان و خانواده‌های آن‌ها خبرداد و گفت: رانندگان فعال در بخش کالا که دارای کارت هوشمند برون شهری هستند می‌توانند با مراجعه به کانون انجمن رانندگان از این بیمه استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این امکان از ابتدای مهرماه برای رانندگان برون شهری که دارای کارت هوشمند برون شهری هستند و خانواده‌های آن‌ها فراهم شده است.

رئیس سازمان راهداری حمل و نقل جاده‌ای همچنین گفت: تمامی رانندگان به منظور تامین مسکن مهر نیز می‌توانند از طریق انجمن‌ها اقدام کنند که در واگذاری این واحد‌ها در اولویت قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز