خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مترو پرند نیمه اول سال ۹۲ به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۹

وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران عملیات اجرایی ۵۲ کیلومتر خط مترو را در دستور کار خود قرار دارند که از این مقدار ساخت ۱۸ کیلومتر از آن توسط شرکت عمران شهر جدید پرند کمتر از دو سال به اتمام رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات اجرایی مترو شهر پرند توسط شرکت عمران این شهر و شهرداری تهران در حال انجام است، گفت: تا نیمه نخست سال ۹۲ مترو به فرودگاه و قطعا به پرند می‌رسد
به گزارش ایلنا،  علی نیکزاد در حاشیه هشتمین بازدید از شهر جدید پرند درخصوص زمان راه اندازی مترو این شهر گفت: وزارت راه و شهرسازی و شهرداری تهران عملیات اجرایی ۵۲ کیلومتر خط مترو را در دستور کار خود قرار دارند که از این مقدار ساخت ۱۸ کیلومتر از آن توسط شرکت عمران شهر جدید پرند کمتر از دو سال به اتمام رسیده است و هم اکنون منتظر ریل گذاری آن هستیم که ظرف ۱۰ روز آینده ریل گذاری آن نیز آغاز می‌شود.
وی افزود: در بازدیدی که امروز از ساخت مترو تحت اجرا شهرداری داشتم، خط مترو از سمت ایستگاه شاهد تا فرودگاه امام خمینی (ره) نیز به شدت در حال انجام است.
وزیر راه و شهرسازی از تلاش استاندار استان تهران جهت برطرف نمودن معارضه‌هایی که بر سر مسیر مترو قرار گرفته بود قدردانی کرد و گفت: با توجه به اهمیت فرودگاه امام خمینی به عنوان یک فرودگاه بین المللی و بزرگ که سفرهای خارجی و میهمانان خارجی در آنجا تردد دارند مترو این مسیر با همت شهرداری تهران و استانداری تهران به سرعت در حال انجام است.
نیکزاد تصریح کرد: اهمیتی که شهر پرند با توجه به افق جمعیتی ۷۰۰ هزار نفری و جمعیت فعلی که حدود ۱۰۰ هزار خانواده در آینده نزدیک در آن مستقر خواهند شد، امید است مترو این شهر در نیمه اول سال ۱۳۹۲ راه اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز